iRewind Talk Post New Topic  Post A Reply
my profile | directory login | register | search | faq | forum home

next oldest topic   next newest topic
» iRewind Talk » Movies » « 70's Movies » serviço para jogos

- UBBFriend: Email this page to someone!    
Author Topic: serviço para jogos
ricop15
Rewind Curious
Member # 38129

Rate Member
 - posted      Profile for ricop15     Send New Private Message       Edit/Delete Post   Reply With Quote 
Olá meus amigos! recomendem-me algum serviço para jogos, por favor! quero passar uma boa noite
Posts: 2 | Registered: Sep 2024 | Site Updates: 0  |  IP: Logged | Report this post to a Moderator
rudolf55
Rewind Curious
Member # 38941

Rate Member
 - posted      Profile for rudolf55     Send New Private Message       Edit/Delete Post   Reply With Quote 
Tengo un compa en Medellín que me vive recomendando cosas, y esta vez me insistió con mines demo. Ya antes me había mandado vainas raras, pero decidí hacerle caso. El resultado fue bastante mejor de lo que esperaba. Lo interesante del juego es que no es solo suerte: hay algo de lógica, de saber cuándo parar. Me ayudó a desconectarme un rato del estrés del trabajo. A los que vivimos en ciudades grandes como Bogotá o Medellín, este tipo de distracción viene bien.
Posts: 1 | Registered: Jul 2025 | Site Updates: 0  |  IP: Logged | Report this post to a Moderator

Quick Reply
HTML is not enabled.
UBB Code™ is enabled.

Instant Graemlins

Post New Topic  Post A Reply Close Topic   Feature Topic   Move Topic   Delete Topic next oldest topic   next newest topic
 - Printer-friendly view of this topic
Hop To:

Contact Us | Fast Rewind Home