iRewind Talk Post New Topic  Post A Reply
my profile | directory login | register | search | faq | forum home

next oldest topic   next newest topic
» iRewind Talk » Movies » « 70's Movies » Hvordan opleves Premier League og Formel 1 via Nordic Stream?

- UBBFriend: Email this page to someone!    
Author Topic: Hvordan opleves Premier League og Formel 1 via Nordic Stream?
kosia
Apprentice Rewinder
Member # 38523

Member Rated:
1
 - posted      Profile for kosia     Send New Private Message       Edit/Delete Post   Reply With Quote 
Er der nogen her, der ser Premier League eller Formel 1 via Nordic Stream? Jeg er mega fan af begge dele, men er lidt træt af, hvordan det hakker på den løsning, jeg bruger nu. Overvejer at prøve noget nyt, hvor jeg både kan få alle kampene og løbene live uden at skulle stresse over kvaliteten. Jeg har hørt, at man selv kan vælge kanal og sprog – lyder fedt, men virker det i praksis?
Posts: 14 | Registered: Feb 2025 | Site Updates: 0  |  IP: Logged | Report this post to a Moderator
simka
Apprentice Rewinder
Member # 38515

Member Rated:
1
 - posted      Profile for simka     Send New Private Message       Edit/Delete Post   Reply With Quote 
Jeg har brugt IPTV i et halvt års tid nu, og både PL og Formel 1 kører helt smooth. Det fede er, at man faktisk kan vælge mellem forskellige visninger – nogle med danske kommentatorer, andre med internationale. Jeg har set Verstappen vinde alt for meget, haha. Og PL? Alle kampene ligger klar, også dem man ellers aldrig kan finde. Kvaliteten har været stabil, så længe jeg bruger kabel i stedet for WI-FI.
Posts: 12 | Registered: Feb 2025 | Site Updates: 0  |  IP: Logged | Report this post to a Moderator
bims
Apprentice Rewinder
Member # 38519

Member Rated:
1
 - posted      Profile for bims     Send New Private Message       Edit/Delete Post   Reply With Quote 
Vi har fjernsynet stående i stuen og boksen koblet op med kabel, og det gør en verden til forskel. Jeg har lagt mærke til, at når flere streamer samtidigt på WI-FI, så bliver det hele lidt trægt. Men med fast forbindelse er det som at se almindeligt flow-TV, bare med tusind gange flere valgmuligheder. Det er blevet en fast del af weekenden hjemme hos os – især om søndagen.
Posts: 12 | Registered: Feb 2025 | Site Updates: 0  |  IP: Logged | Report this post to a Moderator

Quick Reply
HTML is not enabled.
UBB Code™ is enabled.

Instant Graemlins

Post New Topic  Post A Reply Close Topic   Feature Topic   Move Topic   Delete Topic next oldest topic   next newest topic
 - Printer-friendly view of this topic
Hop To:

Contact Us | Fast Rewind Home