iRewind Talk Post New Topic  Post A Reply
my profile | directory login | register | search | faq | forum home

next oldest topic   next newest topic
» iRewind Talk » Social » Rewind Social Club » ¿Dónde encuentras algo que sea realmente adictivo?

- UBBFriend: Email this page to someone!    
Author Topic: ¿Dónde encuentras algo que sea realmente adictivo?
MisterioAs
Rewind Curious
Member # 38817

Member Rated:
1
 - posted      Profile for MisterioAs     Send New Private Message       Edit/Delete Post   Reply With Quote 
Últimamente, todo es tan monótono que aburre rápidamente. Me gustaría encontrar una plataforma en la que realmente me apetezca quedarme, no que se cierre a los 10 minutos.
Posts: 3 | Registered: Jun 2025 | Site Updates: 0  |  IP: Logged | Report this post to a Moderator
Mentalitet
Rewind Curious
Member # 38818

Member Rated:
1
 - posted      Profile for Mentalitet     Send New Private Message       Edit/Delete Post   Reply With Quote 
quote:
Originally posted by MisterioAs:
Últimamente, todo es tan monótono que aburre rápidamente. Me gustaría encontrar una plataforma en la que realmente me apetezca quedarme, no que se cierre a los 10 minutos.

A mí me pasaba lo mismo, hasta que fui a https://mega-pari.es/, sólo por interés, y me quedé media tarde. Tiene su propio ambiente, no es cursi. Hay mucho donde elegir, todo es suave, el sonido, los efectos visuales... todo te engancha. Ni siquiera me di cuenta de cómo me enganché. Rara vez ocurre.
Posts: 2 | Registered: Jun 2025 | Site Updates: 0  |  IP: Logged | Report this post to a Moderator

Quick Reply
HTML is not enabled.
UBB Code™ is enabled.

Instant Graemlins

Post New Topic  Post A Reply Close Topic   Feature Topic   Move Topic   Delete Topic next oldest topic   next newest topic
 - Printer-friendly view of this topic
Hop To:

Contact Us | Fast Rewind Home